Blog
Temperatura motora vrlo je važan parametar za njegov ispravan i kultiviran rad. Osim što smanjuje rizik od prekomjernog trenja nakon postizanja idealnih 80-90°C, čime štiti na preniskoj ili previsokoj radnoj temperaturi može biti vrlo opasna za motor. Gdje tražiti problem u slučaju sličnog neobičnog ponašanja?Mogući riziciIndikator temperature rashladne tekućine na ploči s instrumentima prvi nas upozorava na pregrijavanje ili nedovoljno zagrijavanje motora. U slučaju da se ne postigne idealna ra..
Nastojanje
da se vrijednost dimnih plinova koji izlaze iz ispušnih cijevi motornih
vozila svede na što nižu razinu toliko je radikalna da često može imati
negativan učinak...Pooštravanje emisijskih standarda ne samo u
Europi sa sobom je donijelo niz godina razna revolucionarna rješenja.
Nastojanje da se vrijednost dimnih plinova koji izlaze iz ispušnih cijevi
motornih vozila svede na što nižu razinu toliko je radikalna da mnogo
puta može negativno utjecati na cjelokupni vijek traja..
Ksenonska svjetla: kada su se počela koristiti, kako rade i koje su im prednosti?Jesu li ksenonske lampe vrhunac ili su radije najbolji kompromis?Nedugo prije početka novog tisućljeća razvoj prednjih svjetala počeo je dramatično ubrzavati, a tijekom dva desetljeća svjetla su doživjela veći razvoj nego u svih 100 godina od prvog automobila. Kakva je budućnost nakon halogenih svjetala? Jesu li xenoni vrhunac ili su radije najbolji kompromis?Povijest ksenonskih svjetiljkiOsamdesetih godina prošlog ..
Prikazano 1 do 3 od 3 (1 stranica)